kul liv..

Tjoo..
vet ni vad jag hatar mest av allting ? svartsjuka och bråk.. de förstör precis allting! varför ska jag vara svartsjuk för?.. Just nu mår jag piss.. och jag VÅGAR verkligen inte prata med dig om de.. jag pratar nästan aldrig med någon när jag mår dåligt.. jag skäms och prata om mig själv.. så hur jag egentligen mår innerst vet ingen.. snart kommer jag gå sönder snart .. jag har samlat allting inom mig som en jävla bomb ingen vet ngt om mig längre.. ingen vet hur jag mår.. De jag tänker på är att jag är fan bara en jävla reserv för alla eller en jävla leksak.. är de någon som har tänkt på hur jag mår? vad jag vill göra? har ni någon gång ens lyssnat på mig ? ni säger att ni finns där hela tiden, när man väl kommer finns ni inte där? Eller så säger ni att jag tycker synd om mig själv eller så gör ni de bara värre.. seriöst ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0