kärlek!

om du bara visste häften hur mycket jag älskar dig om du bara visste hur lycklig jag är! Du är den som har förändrat mitt liv till ngt underbart, jag är så sjukt tacksam att du är min och att du har stannat hos mig såhär länge o längre ska de bli hoppas jag! Jag kommer aldrig lämna dig jag kommer älska dig tills hjärtat slutar slå inte ens då ska jag sluta älska dig! Du är mitt allt, min stjärna min ängel mitt liv hela min värld! jag kan skriva hur mycket som helst jag kan skriva flera feta böcker om hur mycket du betyder hur mycket jag verkligen älskar dig du anar inte! Gud gav mig en helt underbar gåva, han gav mig dig. de jag vill komma fram till är att jag älskar dig bara dig över hela mitt fucking hjärta! jag,vi kommer hålla ihop länge <3 du finns inte i mitt hjärta du är mitt hjärta. du gör mig glad, du gör mig varm, du få mig alltid att le. tack för allt!
Stefan Halvorsen så stavas kärlek <3
/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0