Tack!

ONSDAG ÄR DEN SEGASTE DAGEN NÅGONSIN!
hej btw xD
Seriöst denna dagen har inte vart min dag :( för de första så har jag mått illa hela dagen för de andra så cepar min data för de tredje så hamnar jag i bråk varje dag ;s. Lite depp idag men de går över snart!
Fan asså jag saknar en viss person som gjorde mitt liv bäst! en som alltid funnits för mig, ho var mitt allt mitt liv min bästavän min syster? Bara vi glömmer allt å blir vänner så blir mitt liv bättre än någonsin. För jag är trött på att hålla inne allt hon är bara den jag kan lita på iaf den jag kan lita på mest! Hon hjälper mig genom allt precis allt! vi lixsom hand i hand jag älskar henne helt seriöst! jag kan säga att jag skämms efter att jag trodde på honom å inte henne :( jag kan säga rakt ut vem de är, amanda wennström mitt liv, när jag å hon blev ovänner så blev allt bara ett jävla helvete jag klarar mig inte utan henne :(
jag älskar dig gumman & saknar dig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0