Tisdag!

hejsan!
kan berätta lite om igår dagen :) de va en seg skola såklart-.-" sen lit senare träffa man då putte, de va ett jävla bra tagen man såg  han xd å sätt vi å dom andra å tjöta :) sen när jag kom hem blev de att sätta sig vid datan, tills morsan kom å sa att vi skulle te hedekas å göra i iordning lägenheten :) ska ju flytta, så jag längde på mig skorna å jackan å smsa älsklingen så han kunde träffa mig å de kunde han! sen kom vi till lägenheten å packa upp grejer medans jag skämdes över mamma för hon var så blond, fast ska inte säga ngt :) jaja iaf, sen gick jag å martin hem till han la oss i sängen å myste sen retades jag lite :o fast de kommer jag få igen idag HAHAHA om han lyckas min lille pöjk :D <3 jaja de var igår dagen de :) just nu sitter jag fortfarande med martins tröja den är så jävla gå :) humöret är la okej men men mååsste dra nu
pusshej / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0