Tisdag, å jag är jäävligt trött -.-"

Hejsan alla pigga barn ^^
idag händer de la inte å mycket, träffar la älsklingen senare :) <3
Igår blev de jag å martin <3
8/11-10 i love you :)
i helgen följer jag å bellis med martin när han hämtar sin bil ;) <3
jaja, just nu är jag klar med precis allting, har tatt på mig de jag ska ha på mig nu fattas de bara sockar :) men de fixar vi allt de går ju fort :P, just nu är jag JÄVLIGT trött, har bara satt upp håret i en toffs eller ja bulle, orkade inte göra mig iordning idag ^^ jaja, jag ska GÅ te min fucking cepe skola idag ^^ vill inte åka bussen för de är ju alltid så jävla sen!
jaja jag skriver mer när jag kommer hem !
8/11-10 Jag älskar dig martin <3
Pusshej / J

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej min dator dampar så kunde inte skriva namn men det är minijasse

du är så jäkla "fin" jasse :o<3

och jaag menar det fan med :o

2010-11-13 @ 13:40:00
Postat av: ampelos

söötmos

2010-11-13 @ 14:36:21
URL: http://ampelos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0