Söndag!

Shoohej :)
idag så hände de inte så mycket  sov hos najja,igentligen skulle älsklingen hämta mig typ 8 på morgonen ;$$ men jag sov så jävla gött ^^ så vakna inte när han skickade 150 sms -.-" Sen blev de att dra in till nadia å äta frukost å sen var jag tvungen att gå för göra mig iordning för martin,tom å emil skulle komma å hämta mig haha fast de blev istället att jag gick hem å lata mig efter 5 timmar kom dom då hade jag hunnit med att vara med johan,karl å elin sen kom dom andra töntarna ;) Sen åkte vi upp till hedekas först släppte vi av elin, så åkte jag tom å martin hem till tom så kollade jag på när martin å tom spelade, när någon av dom dog så skällde de på varandra haha :) sen så var jag tvungen å åka hem så tog på oss skorna å satte oss ibilen å sen åkte dom å lämna mig, sen träffade man lite folk vid tempo :) å jag snodde med mig martins tjock tröja :$ den är jävligt stor (A) men jag älskar stora saker ;) !hahaha jaja men nu ska jag allt ta på mig pyjamas grejer å krypa ner i min säng å nana :) ha de skiiiiit gött nu folket så syns vi i morgon
martin olsson jag älskar dig gubben jag hoppas de föralltid kommer vara du och jag hjärtat, i love you
Pusshej /
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0