i like you..

heeejsan alla glada barn :)
idag har man då segat hela dagen tills elin VÄCKTE mig :), vart med henne en 12 typ :) <3
igår va jag med martin å trond hade skit kul (Y)
å i förr går så va jag med martin trond å bella hade ännu en gång kul, dampa om vanligt de va ganska trevligt faktikt, lyssna på musik å dampa :) igår så såg jag å martin på film, för trond drog, så vi två satt å kolla på film kulkul (Y) idag vettefan vad om händer, ligga hemma å chilla elle ngt;o jaja iaf, vill göra ngt i morn för nästan sista dagen för lovet, fan aså lovet har gått skit snabbt tycker jag:o jaja jag har inget mer att skriva, är jätte hungrig men de blir snart mat muuums :)
hade gött fan :D
Pusshej / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0