fan för livet!

hejsan..'
sorry om jag inte har bloggat, men har inte haft lust eller ork, juuust nu är kl 00:55 å jag kan ej sova.. sitter bara å deppar,livet bara leker med mig! Allt jag gör allt jag säger blir bara fel, vad gör jag för fel? jag vet inte om jag orkar mer helt seriöst.. jag skiter snart i vad alla säger, jag orkar inte, " de kommer gå bra, du klarar detta, du är stark,de blir snart bra" alla dom orden ni säger de är bara en lögn, inget kommer gå bra, jag klarar inte alls detta,jag är ABSOLUT inte stark å nej de blir inte snart bra, varje dag som kommer blir bara sämre å sämre, kan ni inte bara förstå de :( jag är hemsk jag är så jävla hemsk, alltid jag som gör fel alltid jag som blir sårad alltid jag som måste kämpa för inget? jag kan inte mer de går inte,ni kommer få se hur jag mår jag lovar,jag kommer visa er hur jag igentligen mår hur jag igentligen lider vilket ni inte ser,de finns så mycket mer jag mår skit över men jag kan inte säga de de går inte, här utanpå mår jag skit av små saker,inuti känns de som att någon drar 1000000 knivar i en.. men jag kämpade å har lutat kämpad för när jag väl kämpar å får jag mer skit å då mår jag sämre, bråk,förlorar vänner,vänner som snackar skit,vänner som be en fara åt helvete asså seriöst är detta ett liv? väck mig jag tror jag lever i en mardröm jaja jag orkar varken leva eller skriva mer
Pusshej / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0