Torsdag :)

Heeejjj :D
Förlåt :(
har inte haft tid ;s
men aja, iiidag så var de såklart torsdag hände la inte så jävla mycket en jävligt tråkig dag iaf, vi slutade 13:20 då sprang jag o emma o elin ner å åt pizza o dampa på elin xd vi al salt i hennes cola (A)
aja, de är TVÅ FUCKING VECKOT KVAR TILLS SKOLAN SLUTAR!!!!!!!!!!!!!:)
aja i morn blire PROV -.-"
o sen blire väl att åka te syrrna o baka, men jag måste te hunnebo eftersom måste hämta mina grejer o Träffa äcklet i hunnebo, ppst du KARL OHLSSON  säger bara en sak, Rör du mej är du död ;) skickar du folk på mej, skickar jag folk på dej ditt fega as!
aja men jag skriver mera om dagen i morn;)
kyyyyssss !

/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0