tisdag/onsdag

hej som sagt jag har inte haft tid att blogga eller jag har inte orkat xd
menmen, igår hände la inte så mycket, var i skolan som vanligt xD
mådde inte så bra kunde knappt andas men de gick över:)
sen efter skolan drog man hem till syrran å skulle passa barn men de blev inge av för hennes kille kom hem ändå :)
då kom nadia å vi gick hem tilll henne men hon hade ingen hem nyckel så vi stod där ute o grilla o jag var uppe på hennes rum xd,ni som inte vet så har hon rum ute;)
menmen, sen dego man hem till syrran vid halv 10 satte sig vid datan en snabbis sen gick o la sig :)
idag vet jag inte vad som händer, sola natar jag om de blir fint väder;)
börja med att jag var sjukt trött i morse, gick upp tog på mej kläder gick på dass  åt frukost satt o kolla barnpogram med emilia:$ å åt chips :) sen satte jag mej här för att kolla en sak då fasna man här va klart:D
tänkte bara att jag hade ju inte bloggat på två dagar haha :D
menmen, jag bloggar mera senare
pusshej !
/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0