Rubrik ?

Hejsan,
Sry har inte haft tid, men jag kan la berätta om lila tråkiga helgen ;) <3
Fredag: Då kom man hem från skolan satte sig vid data, o sen ringde älsklingen , o sa att jag skulle komma te hunnebo, men jag kunde inte elin hade mitt busskort o ingen kunde köra mej , då fick han för sig att han kunde hämta mej , men jag vägra, men han kom ändå -.-" Fast vi åkte aldrig te hunnebo(A) , vi va vid traden typ hela fucking tiden , för han vägrade o åka hem :o så vi var på traden hela fucking tiden , o ronja ringde ju ,så jag prata medhenne typ halva av tiden som var kvar tills han åkte hem:) och hans mobil dog :) men jaja , sen så var vi utanför traden o skit, så tjata ronja på han om någonting, och sen innan han skulle åka , gav han mej ett sugmärke -.-" haha (a'' men det börjar gå bort nu. jaja så strula vi lite där ute (a) o sen åkte han :( saknar han hur mycket som helst :( <3
Lördag: hehe inte så mycket, sov bort typ halva dan :) jag vaknade typ 16:55 (a'' , men när jag typ nästan hade vaknat så ringde syrran o fråga om jag orkade vara barnvakt, o det orkde jag så jag satt barnvakt på lördagen, som tur var så sov barnen när bine gick så det va lugnt satt o snacka med elin o putte:) elin på hemtelen o putte på mobilen ;d <3,så jag hde högtalare på så dom två satt o prata med varandra *ler* jaja , sen så skulle jag försöka sova för jag va DÖ trött!, men jag o putte log fan o snacka i tel te kl va  5 eller ngt;o jaja :) jag hållde på o somna men jag ville först att han skulle lägga på för jag ville inte att han skulle höra när jag sov;o!! men han orkade inte så vi två satt o tjafsa te kl var 5 sen så la vi på haha så försökte jag sova men gick inte så bra :)
Söndag: gick ju o la mej 5 o vaknade först 8 men somna om , o sen vaknade jag 11 sen somnade jag om igen :) och vaknade 15:30 eller ngt sånt :) sen så blev det väl att äta frukost sätta sig vid data, sen drog man ut med emilia ( sabines dotter) eller ja   vi cyckla te tempo o köpte lite godis ;) sen cyckla vi hem , då sminka sabine mej o tog kort:O men dom blev fail , tycker jag iaf, hon tyckte dom blev jätte fina :) men jajasen så hände det inte så mycket:)
idag då , det är ju morgon så jag kan la skriva lite mer senare, men va jag vet så blir de att dra te skolan sen dampa där o sen dra hem o kanske plugga o sen data eller dra ut,
men jag skriver mera sen för jag måste dra te bussen nu och jag orkar och hinner inte se om det är stavfel någonstans ;d :)
Pusshej =) <3/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0