måndag..

hejsan ..
idag är de fucking äcklig måndag dvs fucking äcklig skola -.-"
jag kan la berätta om helgen!
fredag: jag gjode fan ingenting , skulle igentligen åka te hunnebo men de blev inget av..
Lördag: Då vara att stiga upp tidigt och göra sig i ordning o Gå te kyrkan , för elin skulle konfimera sig, o sen så skulle vi dra till ett kalas,och elin var sjukt fin asså! och vi hade as skoj, vi tog massa kort o dampa ute :) och åt massa massa gott :)
Söndag: vaknade,duschade,satt vid datan ,städade,spela o sen gjorde jag fan ingenting :D <3
måndag: då ska jag inte göra så mycket, skola o sen dra hem.. men jag har typ tappat bort min nyckel x) <3
jaja, jag måste göra meh iordning
vi hörs
Pusshej!
/J
http://www.youtube.com/watch?v=OgMZAA852Cw


Kommentarer
Postat av: Elin

haha de var sjukt kul :d

och nej jag var inte fin :oo!

bilderna är finast ;D<3

2010-05-14 @ 12:42:17
URL: http://eliiinolaussonn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0