Måndag:)

tjooohej :)
har inte kunnat/hunnit skriva i bloggen men jag har haft fullt upp:)
men jag kan berätta om helgen,
Fredag: Då vare skola o massa skit,sen drog man hem o packa o sånt, sen drog man till hunnebo å var med massa folk de var fett skojj:), först bada katie o mathilda o jossan, sen senare på kvällen bada jag o mathilda med kläder xD , sn bada jag o jossan, de var fittigt kallt emn ändå varmt XD
Lördag: Vakna upp hemma hos mathilda, börja med att mathilda o katie bråka :( Så jag o mathilda o katie drog ner till hamnen o skulle bada så kom jossan o dom,sen drog katie o dom:( men träffa dom på kvällen :)
aja, jag o mathilda bada som fan för de var gött skönt;o,sen låg vi o sola, när vi var klara så hade vi bränt oss (A) har AS  ont :) Aja, sen kom ju va klart putte o sånt sen senare på kvällen så åkte jag o mathilda typ moppe hela dagen,fett skojj va de:) de måste göras om. jag o putte hållde va klart på hela tiden xD,
Söndag: Vakna upp hos mathilda, skulle ta buss 10:37 men jag försov mej :$ så jag tog bussen 14:37, då gick jag o mathilda ner till hamnen o tänkte bada men de var fittigt kallt, så jag låg o sola istället:) sen var jag tvungen å gå, så jag stack hem till mathilda ensam o hämta min laddare xd sen så var jag i busskuren*stav o då komm mina älsklingar sen skulle jag på bussen så jag fick ta farväl buhuuhu :(
saknar mina sötnos, katie,mathilda,jossan martina o putte:(
mend en helgen måste göras om ;s <3
aja måste göra mej i ordning, ska snart dra till bussen om typ 10 min eller ngt:O!
Pusshej!
/J


har bränt mej lite grann :D


mathilda lekte med min bh ;d:$<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0