KALAS!

jaaadu, nu blir kalas här för jennifer som har fyllt 3 år :)
ASA KUL ASSÅ eller inte :(
menmen,då blire att äta maaaassssssaaa bullar o masssaaa tårta!:d
o se på när jennifer öppnar sina precenter*stav :$
menmen sen när kalaset är slut funderar jag på att åka te hunnebo, bara en fundering jag lovar inget:)
Vi får se vad som händer om jag får åka eller om jag kan åka :O, För om jag intekan elelr får komma så stannar jag här;) Å jasse saknar Familjen Olausson :(
haha:D
men a,jag saknar min mamma men jag träffar henne om 1 månad typ :o
å jag saknar elin,putte,katie,mathilda, jossan, Beccis (L),emma<3
menmen , jag skriver mera senare
Pusss!!!!
/ J

Kommentarer
Postat av: svara

hur gör du smilesar på din blogg ? (A)

2010-05-30 @ 22:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0