Hos syrran!

Jaadå sitter man här hemma hos syrran i köket:)
sabine ska snart iväg hon ska ha sex party -.-"
å johan kör hem min andra syrra :)
o barnen är ute o leker, så de är ganska lugnt här:)
menmen,jaa, de har la inte hänt så jävla mycket men a :D
kom hem te bine efter skolan satt o tjöta med putte i en timme eller ngt i tel :)
Sen blev de la data haha :)
sen har de la vart depp resten :(
De är svårt när allt händer på en o samma gång :(
lovar de är inte så kul:P men ska kämpa,fast för mej är de ganska svårt, för varje jävla gågn jag ska bråka med nån ska de ALLTID vara nån jävel som ska snacka skit om min farsa!
i morn så blire kalas sen smögen o träffa karl -." snacka med han xd
sen blire att åka te hunnebo o hämta min saker o sen dra hem, vi får se vad som händer men aja :D
kommer inte på ngt mer men jag skriver mera senare i kväll
kyss :$
/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0