Fredag!

Tjohej:)
jaasaa ÄNTLIGEN FREDAG!!
vill igentligen åka te hunnebo, men jag ska på kalas,
men jag funderar på om jag ska åka dit i morn istället, så jag kan hämta mina saker o snacka med karl -."
eller så sover jag över nånstans :)
jaja,idag kommer de la vara en gganska seg dag,prov o ånt Piss pt helvete kommer de gå asså!
de är ju så klart mitt bästa ämne eller inte:'(
men jaja, mitt humör är la sådär tror jag :P
lite depp,förbannad glad o allt på samma gång ;)
sen efter skolan drar man hem te syrran o bakar kakor xd
kul va?
jså äre kalas på lördag,då blire att vaar lekmamman, wiiiie så kul -."
senare på kvällen drar man la kanske te hunnebo, å fixar skiten där!
jaja jag skriver mera senare när jag är hemma hos syrran!!
Pusssss!!
/ J


Kommentarer
Postat av: Sandraaa (:

kul <3

2010-05-28 @ 15:46:42
URL: http://sandravikorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0