Natacha ! :D

heejjj !
idag har man ju vart mä natacha !
dagen har sätt ut såhär:
Försov mej :D te halv 8 när bussen kom kvart i 8 så jag hann aldrig göra mej iordning !
o vi hade prov idag -.-"
Sn så slutade jag 13:20 , så jag fick vänta på natacha  (A) , sen tog vi bussen hem te henne, sen var vi typ ute o cpa,sen så såg vi felix o dom , så jag var lite blyg (a) , så jag typ gick iväg , se så hitta dom oss ;s , sen så var han tvungen o gå o jag mä , så vi typ gav varandra en kram i gick , sen så gick jag o natacha hem till henne o åt , o sen satt vid data, sen var jag tvungen och gå för jag skulle hem , jag skulle gå te pingisen , för robin o en annan väntade på mej där, sen så åkte vi te traden o jag köpte choklad (a) ! Sen så gick jag in o duscha ;d, och nu sitter jag här o skriver o lyssnar på ngn jävla konstig låt :)
men nu orkar jag nt skriva mer !
Pusshej !
/ Jasmine
Btw, älskar dej Felix :$<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0