ingen rubrik ..

Tjohej !
Idag äre onsdag ;) <3
jag kan berätta lite om helgen o sånt ..
Fredags : Bråka mäe felix :'( sjukt jobbigt var det så jag deppa o grina sjukt mycket  .. och jag ville fan ta livet av mej  ..
Lördags : hade inte sovit på hela natten för jag låg o oroa mej o grina , sen lite senare åkte jag o familjen till vänersborg o bada, fast jag var ändå ledsen..
Söndags: hade inte sovit på hela natten igen, sen så ville elin att jag o felix skulle prta , så jag åkte till munkedal o vänta på elin  , sen gick jag o elin och åt pizza ,  sen så skicka hon ner felix, så jag o felix ordnade upp allt som hade hänt ..
Måndags : Jag var fortfarande deppig över allt som hade hänt , och det var en seg dag ..
Tisdags : Då vare prov o jag kunde fan ingenting ! sen hela den dagen var fan seg !!
idag :äe sjuk .. och lyssnar på musik och deppar -.-"

i helgen kommer moa .. ( mitt systersbarn)
Vettefan va vi ska göra men jag kan la dra mä henne te mukedal o dampa där ^^ ! <3
men nu blire film !
Pusshej ! <3
/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0