Skriver av mej lite!

jag skriver av mej lite,

Du lilla gumman,du kan nog försöka ta han ifrån mej men jag tror knappt att du lyckas,kan du bara låta mej vara då skulle jag vart gla,kan du bara acceptera att de är  mej han älskar ?, snälla kan du låta mej vara,du är fan falsk hela du,du borde fan dö,snälla ta livet av dej,jag slipper dej då!  du är bara för mycket just nu, allt är fan skit just nu,kan du bara inte fatta att du gör de värre för dej själv,du skämmer ut dej själv,du å jag har kännt varandra sen 1:an å de jag ahr märkt av dej är bara falskhet hela du är falsk du bara ljuger de är de ända du gör, alla dina ord somkommer från din mun är bara lögner! jag tycker fan synd om dej,som tex du ljög om putte att han gjord emassa saker med dej å att han inte ville ha mej, men hallå lilla hjärtat om du inte kan låta bli min kille så kan du fan fara åt helvete,Våran vänskap är borta helt borta kom fan inte till mej om de är ngt, vet du vad jag ahr gjort för dej eller?, jag förlorade vänenr för din skull,jag fick rykten för din skull,jag skydda dej när dom var tykna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0