Onsdag:)

Tjoooobre:D
Jaa igår åkte man hem te elin o sov över där ^^
Vi hade iaf as skojj gick o bada o hade kul sen sola o så, sen tv,spela,data sen låg jag på hennes säng o hon måla på min rygg:$ kulkul^^ aja,sen kom elins pappa hem med den nya bilen, fett nice va den :), aja, sen gick vi in o jag o elins pappa dampa på varandra som vanligt dvs :D haha aja, sen så va vi fett trötta så vi gick upp o la oss i sängen o somna gött iaf:P haha sen vakna man o va as TRÖTT !! :o aja ät frukost o sånt gjorde sig iordning:)
Sen va de att dra te bussen å sånt :), idag va de ju kungsmarksjakten o vi vann INTE som vanligt ^^ vi har världens cepiga klass -.-" aja   men de va la den dagen o juste brian kom till våran skola helt random ;oo jaja de va ju bara att hälsa o gå haha nej men a sen drog jag hem låg o bh o troser ute på altan o sola :$ gött gött va de iaf:P ska snart ut igen, men jag skriver mera senare i kväll byyyyee !!!
/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0