Lördag!

Hejjj :)
jag kan berätta om igår, jag hade en dålig dag börja med att jag bråka med ronja som fan o massa sånt sen så när jag sluta skolan såå drog man hem te elin,dampa där o sånt,sen när hennes föräldrar kom hem blev de att grilla fast jag o elin låg o sola,de var skeeet Gött :D aja men sen så dampa vi loss där på kvällen. låg o kolla på film tjafsa med några o sånt, sen så ringde ju katie o dom ,haha fick prata med putte,han va inte direkt nykter tror jag  hahaha :) aja, sen kl 00:01 gratta jag elin,för hon är ju 15 nu då wiiiie :Dhahahah,aja men sen va jag trött så a jag somna ganska fort o soov gott te kl var 8 sen vare att gå pp gå på toa äta frukost o sånt för a kunde inte somna om så vi gjorde oss iordning, o jag o hennes pappa dampa lite haha :P aja me sen vare att gå upp te datan medans elin gjorde sig i ordning :) så a satt där tills elin ropa på mej,sen vare att packa sina saker o Gå ner o sen drog vi med deras nya bil :P skit kul,men a dom lämna av mej här, gick inn prata med yvonne lite o sen tog en glass o nu satte mej här, ska snart kolla buss till hunnebo,för idag drar man då te hunnebo :)) kul kul, drar hem imorn vid 12 tror jag de var för då kommer yvonne o hämtar mej :) aja de är så dagen ser ut, ska snart in o tvätta mej raka benen o göra mej iordning :D ajja men ni får hare bääst
Puss :* !
/
J

Kommentarer
Postat av: Elin ;D

haha sjukt kul :D!

och tack för allt de var sjukt kul som vanligt!

just de ja skulle ju hjälpt dej o raka dom elr vad de nu var du sa xD!

haha älskar diiig!(L)

2010-06-05 @ 15:38:08
URL: http://eliiinolaussonn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0