i miss you

vi saknar dej pappa,Vi alla älskar dej å önskar att du kunde komma tillbaka,vi tänker på dej hela tiden,du gjorde alla på ett bra humör när man mådde dåligt,Tack för åren med dej,du var världens bästa pappa,jag lever för dej. de känns tomt utan dej men jag lovar att jag kommer klara detta,jag vet att du finns hos mej hela tiden de är typ 8 årsen du försvann, om jag har klarat mej så här långt så klarar jag mej längre, jag älskar dej pappa, vila i frid kurt sörensen min skyddsängel,jag lovar att ta hand om familjen jag ska göra allt jag kan så alllting blir bra,älskar dej!

Kommentarer
Postat av: anna

Hur dog han?? :(

Finns <3

2010-07-11 @ 19:12:26
URL: http://anna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0