glömmt :D

hejsan
,jaaa jag har glömt att skriva för de första så har jag inte haft tid jag har vart hemma hos putte hela helgen så a jag har inte haft tid dvs
men aja nu sitter man här, i helgen så hade man sjukt skojj på midsommar så firade man de med familjen eriksson!
vi satt å tjöta å hade kul:),sen så drog självklart jag å putte ut å  va med massa folk sen drog vi hem till en kompis te putte så smsa jossan å katie mej å fråga ifall jag kunde komma över så gjorde jag de såklart sen  så ringde putte å fråga ifall jag kunde komma för dom stod på vänteplan så jag å jossan å katie gick dit, å sen blev de ett jävla bråk mellan jossan å nån mer :o
jag var så jävla förbannad asså så jag klämde fan nästan sönder jossans hand haha :P
aja sen efter allt bråk så drog jag katie jossan å putte hem te jossan o kolla på film sen va jag fedt trött så jag å putte stack hem, sen dagen efter så skulle ju putte te jobbet så hans mamma kom upp å försökte väcka han men de gick nog inte så bra hahah,hon spruta vatten å allt på han men han vakna fan inte, sen efter kanske 20 eller kanske en halvtimme då gick han upp å tog på sig kläder o skit hahah, aja sen somna man ju gött för man hade ju hela sängen för sig själv!:) sen fakna man kanske vid 11 eller ngt hah, jag å sassa va fan inne i de där rummet hela dagen (A), vi kolla på film tjöta hade "tjej snack" a sen så kom ju självklart putte hem men han va osocial eller de kanske var jag som va osocial haha jag satt inne i rummet hela dagen å såg film (a'' men senare så gick jag ut te dom hehe:P
sen så grilla vi å hade de mysigt :) sen så  satte putte sig vid datan å vi tjejerna satt å prata om allt å ingenting ahha :P
men vi hade de mysigt iaf,ja sen dagen efterså skulle putte upp igen å hjälpa sin pappa hahaha men han gick aldrig upp han var skit förbannad han gick upp vid kanske kvart i 3 hahah :P
dom va ganska förbannad på han haha :P men senså skulle jag hem vid 16:37 elelr ngt sånt men jag missa så klart bussen men så såg putte sin mormor å morfar å dom typ baka o fråga ifall inte jag skulle te håby då sa putte såklarrt att jag skulle de då fick jag skjuts av dom å DE VA PINSAMT SJUKT PINSAMT!!! :O tänk er åka med eran kille/tjejs mormor å morfar ;o
aja nu har jag skrivit av mej har inget mer att skriva haha :P
jaja skriver mer ikväll eller i morron
ni får påminna mej :**
bye !
/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0