fuckyou!

Allt var så bra innan du kom in i bilden,allt var prefekt,jag var aldrig rädd,jag behövde inte oroa mej för jag visste att han älska mej,men nu när du kom in i bilden har jag börjat bli orolig,För man vet aldrig vad som händer, du gjorde nästan så att de blev slut mellan oss, jag vet hur du är, jag vet att du kommer försöka ta han, jag trodde jag kunde kalla dej vän, men du är bara falsk hela du är falsk, om du nu tycker om att förstöra för mej så Gör de då om du mår bättre, bara för att ditt liv inte är så jävla bra o att du är deppig hela tiden så betyder de la inte att mittt också ska bli de, men bara så du vet sså kommer du inte lyckas med ngt,
detta är starka ord, riktigt starka ord o kom ihåg de !
- JAG HATAR DEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0