?

Hejsan :)
okej har inte orkat bloggat haha
men kan berätta om helgen å sånt va som har hänt :)
ja i helgen va man hos älsklingen :D
hade sjukt skojj iaf :P <3
jaa,fast man va ju med sassa hela dagen i fredags hhaha :P
va med mycket folk i fredags haha, i lördags så va man knappt ute :P vänta bara på att puttelilla skulle gå upp haha
hände inte så mycket den dagen lite myspys med sassa o putte:), sen i söndags så vakna man ganska tidigt för jag å putte gick å la oss vid hm ? 4 kanske :P å vakna 11 haha  :D
ja igår så hände de la inte så mycket hade sjukt tråkigt :P
iidag så fick man sin mobil dåe hehehe :D elins mamma kom med den SJUKT GLA blev jag iaf haha :P
te midsommar så vet jag inte vad som händer :P
vi får se hehe :))
jag saknar dej putte
men jag har inget mer att skriva men vi hörs
puss hej :*
/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0