Helgen (L)

tjooobre:)
har inte skrivit på ett tag, har inte orkat (a'', aja men jag kan la berätta om helgen :)
i fredags så städa städa städa städa jag hela fucking dagen nästan eller nej hehe, men aja sen så ringde sabine å fråga om jag kunde vara barnvakt en liten stund å de kunde jag såklart,Å älsklingen skulle komma till mej,men han fick åka te munkedal station istället så jag å barnen gick ner å mötte han :D, sen så var ju jag å han hos dom ett tag åt mat o sånt, å johan bjöd SJÄLVKLART putte en öl eller fler, jag trodde dom skulle vara mer pinsamma men de va dom inte:P, aja sen körde sabine hemma oss, så resten av den dagen låg vi å myste jätte mysigt va de:P, aja dagen efter så skulle moa komma, kulkul, så a jag gick upp vid Hmm 10-11 eller ngt:P putte sov såklart :)),aja sen så kom hon å vi hade kul, fick bara lite  huvudvärk när hon tjatade :)),fick putte också haha, aja men de va meningen att jag å han skulle gåt e centrum å köpa tacos grejer men jag orkade inte gå, lol, så jag gick tillbaka å laga mackaroner*stav å korv:P haha de ända jag kan laga (a',sen blev de lite tjafs surig,deppande, skit men de gick över,jaa då har putte sätt dne rätta jag då :P haha jag tror jag skrämde han :P, för jag är som jag är, haha å jag är ganska omogen men jag är STÅLT å står för de, jaja sen blev de mys mys med dom,levande ljus,lugn musikjätte mysigt,sen idag så åkte ju självklart putte hem,saknar han redan ;ss, min lilla bebbiiiiiiis :(
aja men orkar inte skriva
Puss hej !
FÖRESTEN, de är 3 månader för mej å Putte  idag :D
/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0