Haft en Blogg pause!

Hejj !

har haft en liten pause :O
men n ska jag skriva lite om mitt liv :/ !


Mina Känslor, Mitt liv ,hur jag känner  !



mitt liv äe fan fuckt up.mitt liv suger fan kuk.Ni ser mej som en glad person, ni ser att jag skrattar o ler, men jag äe inte de personen ni tror jag äe ,jag äe en tjej som försöker kämpa att leva livet. Jag sover knappt ,jag vägrar  att snacka om mitt liv s jag skriver ner dt i stället.Jag har ett stort hål i mitt hjärta, o en kan bara laga det !
Felix :/ om han lovar att han alltid kommer vara min.Jag äe orolig att han ska lämna mej :'( ! Man kan ju ej leva utan den man älskar. jag gråter varje dag efter skolan, jag gråter dag o nat, jag blir bara dissad av en jag verkligen älskar ,min vän,Jag äe som en reserv för henne :( , när hon förlorar en vän eller när hon mår skit . så finns jag , men när hon mår piss då äe jag tydligen luft för henne. Hon märkte inte äns att jag var ute 1½ timme, Mitt liv måste vara ett skämt . Det här kan ej vara mitt liv nyp mej jag tror jag drömmer en mardröm. Det känns som att min pojkvän hatar mej, eller skäms över mej.och jag skäms över mej själv.Alla tycker jag äe fin o allt, men dt tycker inte jag. Och dom ska klaga på att jag skriver att jag äe ful & fet , men dom behöcer fan inte klaga, för jag får tycka vad fan jag vill om mej själv. jag kanske tycker jag äe ful & fet , ni behöver inte tycka dt men jag gör dt , jag skäms över mej myycket. mina ögonbryn T.e.x, Alla säger " men noppra dom då" , men jag tycker dt gör ont , och föresten så äe jag mobbad,
alla kallar mej för grottkvinnan o turkkepsen för jag har stora ögonbryn,jag äe hatad :O!. vill bara gråta nu , men mina tårar äeslut =/. jag kämpar för mitt liv :(

/ jasmine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0