hejsan :)

Tjena !

Nu så sitter jag hemma hos elin vid hennes fucking cp data xD !
Och jag ttyyp Deppar :/
aja , men jag VILLVILL att min bästavän ska bli tsm mä FELIXS bästavän FFS !!!
För lixsom dom gillar ju varandra.. så varför inte satsa :)<3
KOM IGEN NU ELIN !!!!!!!!!!! <33
aja, men jag vettefan vad vi ska göra.. för min kille  och hennes "typ" kille äe TRÖGA i huvudet .. :)
Asså, jag vill att dom ska BLI TSM ! .för då blir vi som en liten familj :) !<33 asså dom äe SÅ SÖTA TSM !!
hahah , ja om ni nu ville veta xD ..
fast.. nu åkte dom typ hem våra killar asså :( <3.. o  jag har typ dålig samvete.. inte vet jag varför men a :D
o just nu ligger jag i elins säng o skriver.. o min lilla sötnos ligger bredvid mej ;) <33
aja , men jag ORKAR inte skriva mer .. :D
men jag skriver om i morgon eller typ sen .. jag vette fan..
hare  gött FFS !
/ jasmine :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

du är verkligen skit fin !

2010-02-25 @ 22:30:56
URL: http://amaandahs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0