hej igen;$

hej ..

förlåt.. jag har inte skrivit på AS länge..
men jag har haft fullt upp (:
idga äre alla hjärtans dag (:
då ska man vara m felix elin richard o anton ! (:
dt kommer säkert bli jätte kul ;)
om jag nt surar då (:
i torsdag så va dt världens bästa dag asså !
dt var skit kul :)
jag elin felix o richard va på bio o hade skit skojj (:
fast vi skulle sätt en bättre film i stället x'd !
jag har ju såklart en dålig humor så jag skratta åt allt på den filmen x'd !
o jag började nästan grina på bio för att jag såg en choklad tårta o dt var bara choklad o jag vill ha den !
hahah jag äe sjukt konstig ;P

jjaja men jag ska göra mej iordning ska snart gå te munkedal :) <3

kyss !
// jasse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0