BRY DEJ INTE OM MEJ JÄVLA IDIOT !

hellu !
Idag, äre söndag! Fyfan snart skola -.-"
fast jag klipper mej i morgon ! jiippe ! (Y)<3
________________________________________________________________________________________________

Asså seriöst, om jag nu känner dej , o du äe min"vän" o går ut efter utseendet på sina vänner, så äe dt jävligt lågt ska du veta , jag bryr mej inte vad du tycker o tänker, men mina andra änner älsakr mej för dne jag äe ! o hur jag ser ut , dom bryr sig inte hur jag ser ut , jag äe fortfarande samma person ! SO WHAT om jag har stora eller små ögonbryn , jag äe fortfarande samma person för i helvete ! Dt äe så här jag ser ut , o då ska jag se ut så här ! bry dej inte !
/ jasmine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0