värmland idag då :)

hejsan,
ett tagsen jag skrev här men jag har nästan tröttnat på datan nu men är ute  med min älskling :) idag blir de att åka t värmland med Martin & Sjögren, idag har de inte hänt så mycket, vakna vid halv 12 tog en cigg sen lata sig sen gjorde sig iordning sen var ute å kolla en sak sen kolla på när martin grejade med bilen, just nu lagar han bilen så vi kan fara man kommer hem på söndag så ni slipper mig i 3 dagar :) snart ska jag platta håret å sminka mig ;) jag mår skita bra jut nu men har bara ont i magen men annars är de bra :) jaja nu måste man göra sig iordning så vi kan åka så dom lipper vänta på mig tills jag är klar ^^ men ha de super bra
Pusshej /
J


Kommentarer
Postat av: sanna

frågestund på bloggen ! :)<3

2011-01-19 @ 18:18:24
URL: http://arviiiiidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0