TORP!

heeeeej!
asså sorry för att jag inte har bloggat, har inte haft tid, de är ju jul imorgon å då måste man ju städa å hjälpa t med maten här hemma -.-" jaja nu snart ska jag göra mig iordning å sen åker jag mamma rebecca å micke t torp, vet inte hur länge vi stannar men jerry kanske följer med in han kommer nog vid 12 tror jag hoppas vi är kvar då för jag vettefan vad jag ska köpa t martin asså ;o ja om 5 dagar fyller jag år då :) efter 14 års längtan efter 15 år :) haha, ja igår åkte martin t strömstad han ska fira jul där men han ska allt få sin julklapp av mig dagen efter på lördagen där saknar han min sötnos, så alla vet så har jag förlovat mig (A) aja men nu måste jag göra mig iordning,
pusshej ! / J

hahah älska bilden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0