hahah :)

Tjoo alla glada folk :)
sry har inte skrivit på ett tag men som sagt finns viktigare saker än datan :)
ni kan la typ säga kors eller ngt för jag sitter fan inte lika mycket längre :), aja nu har putte fyllt 18 Stor pöjk nu vettu :D aja han fick ett stort kort av mej å ett halsband :) Hoppas han blev nöjd allt är okej med mej iaf, fredan va la okej :) just nu så städar putte å nicke :o För dom ska byta rum nu för peter har flyttat å sånt så putte packar sina saker å nicke städar sitt rum ;) å jag sitter här å grejar hehe, saknar min elin :(Hoppas hon kommer hit snart aja nu ska jag lyssna på musik å dricka cola å kolla på när dom städar (Y)
Pusshej!
/ J :*

Kommentarer
Postat av: Elin =)

haha , hade sjukt kul med er! =)

dock lite chokad fortfarande!

mamma och pappa undrar vad de är med mig :P

haha hälsa familjen Eriksson från mej hjärtat!

saknar dej med gumman :(

måste ses snart igen :(!!!<3



btw haha busschaffuören som kasta av zannie, han lät ca 6 göteborgare vara kvar , dom visste inte att de inte gick att betala med sms på hans buss så han slängde av dom, haha dom ba jävla gubb fitta o skit, Askul! xd



aja hade bäst nu hjärtat, så ses vi snart ! pussar och kramar !(L)

2010-08-01 @ 16:27:34
URL: http://eliiinnolaussonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0