Trötter :)

Tjohej :D..
Idag är det ta mej fan med lördag!:D
haha , och jag o elin gick o la oss vid 05:10 jag va ganska trött.. vi låg o kolla på film " tjenare kungen" så jävla dålig .. haha men vi hade inget att göra så vi kolla på den^^ haha jag vaknade typ nyss, så jag är liite trött :D men iaf nu sitter jag Här o lyssnar på världens goaste musik!!! RAGGAMUSIK vafaen! :D
min nya idol Eddie Meduza :) så jävla bra ! jaja men jag skriver lite mera sen när jag väl har vaknat :D
Pusshej !
/ J


Kommentarer
Postat av: Gittan va faen ;D

haha du såg helt död ut hahaha jag var pigg ngt så in i helvete :D

lite wierd film måste jag säga ja xd

haha men de var kul:D!

2010-04-10 @ 15:30:32
URL: http://eliinnolausson
Postat av: Bettan vafaen !

haha ja faen .. jag va ju döö trött !! :D <3

haha ,filmen va ju faen bäst

skö ^^

<3

2010-04-10 @ 18:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0