Sitter här medmoa ;)

hejsan ;D
hhaha okej idag har det vart en AS cepe dag :D !
först så vaknade jag för att det kändes som att ngn drog mej i håret fast det var ingen som gjorde dt LÄSKIGT:O aja men iaf så gick jag o moa upp och tog på oss kläder sen åt .. sen så skulle vi gå till traden förelins mamma o elin skulle hämta oss o köra ner oss till centrum :D och a då skulle jag o felix prata !
så jag elin o moa gick in till spelbiten o satt där o skicka ner felix .. Så nr han kom ner så gick jag o han ut o prata om massa saker.. så började jag såklart grina -.-" PINSAMT VÄRRE ! aja iaf så löste allt sig sen .. så vi gick in till spelbiten o dampaloss där såkommer SÅKLART MIN SYRRA !  dt var pinsamt .. men aja hon skulle gå in o sola ..
så vi eller jag o elin gick ut och prata o massa sen kom vi in så skulle felix gåså vi följde han o jag var liiiite knäpp för hade druckit coola o jag o coola går inte bra ihop ^^  aja så fick jag rådamp påfelix för jag ville ha en puss (A) men han ville så jag gick eller a :D så sprang han efter o började hångla med mej o massa skit :D hahaha sen så skulle han dra så vi gick jag elin o moa då..
så kom vi på att vi kan ju påska :D så vi klädde ut oss som påsk kärringar HAHAHA jag vet vi var lite för tidigamen vi hade inget att göra men aja iaf , lite omogna får man väl vara ^^  aja vi fick ju iaf en jävla massa godis :D o pengar såklart
HAHAHAHAHAHAHAHA  när vi plinga på hos en gubbe såöppna han o stod i KALLINGAR  o dom var för små så man såg pungkulan HAHAHA euuuuw ;D  hahaha så jag o moa fick några äckliga fantasier på vägen till stationen hhahahahahhaa :d ni vill inte veta :D aja så vare väl lite depp o sånt idag men allt blev bra tillslut :D
orka skriva mer :D
har ont i fingrarna :D hhahaha .. men aja
ha en UNDERBAR DAG FFS ! :D
puss !
/ J




Kommentarer
Postat av: Eliiiiiiiin!!

hahahaha de var sjukt kuuuul :D

fast man får ursäkta de som hände i slutet (a"

menmen vad gör man inte när man bli lite pissed off ;)?

haha bilden är ju finast ;D!!<3

2010-04-07 @ 10:46:57
URL: http://eliinnolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0