prao , Torsdag

Hejsan , idag är det faen med torsdag ! o i morn är det sista dagen för prao ...
Det har faktiskt vart ganska kul och praoa på konsum för vi/ jag fick sitta i kassan och sånt..
& alla som är där är jätte snälla :) i morn så drar man kanske till älsklingen ! o mys pysa med han ;D<3
och jag HOPPAS  att elin kan följa med ;)<3.. just nu så gör jag mej i ordning  kollar på tv och skriver i bloggen ;D..
Jag börjar exakt om en timma ..men jag åker runt 08:20 då drar jag ner .. sen blir det väl som vanligt.. ha lunch vid 11 tiden o går upp till skolan o träffa alla snygga polare ;) med min snygga konsum tröja (A)<3
och jag mår AS bra ! Det är ju inte lätt när det är svårt men man ska leva livet .. man ska ju inte bara ge upp sådär .. :O man har ju typ hela livet framför sig.. jaja men jag mår as bra
Fast jag saknar ju putte & elin :( <3

jaja, men jag skriver mera när jag kommer hem ;)

Pusshej ! /
J





Några bilder sen igår ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0