livet kan ibland inte vara underbart :/

vet inte vart jag ska gå, lever i en lögn, är detta livet eller är jag död? mitt hjärta är krossat men jag lever dag för dag försöker skratta bort allt, vill inte visa hur jag känner hur tankarna dödar och hur smärtan bara bränner.jag gråter mer än ler jag ska ta mitt liv när du inte längre ser.Utanpå tror ni att jag är så glad. Men egentligen kämpar jag för att klara av en enkel dag.. Ni ser hur jag skrattar, och ni ser hur jag ler, Men inuti min kropp så orkar jag inget mer... Jag vill dölja min smärta så ni tror att det är perfekt för mig, Men hur ska jag kunna spela, vet jag ens de själv?


jag orkar inte :'(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jasmine älskling (L)



Du kmr klarar det , ja livet är nt alltid underbart . Men det måste du leva med ! <3

Du är en jätte bra människa , Tro på dej själv ! Allt kmr bli bra (L)

2010-04-20 @ 07:12:32
URL: http://michaahberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0