Hunnebo :)

Tjeena faen ! ...
idag har jag och elin åkt till hunnebo o vart med putte och jocke (A) .. kul va det men PINSAMT i början .. jag Typ a va generad som VANLIGT -.-" jaja , vi kolla på film också .. HAHAHA och åkte i bilen (A)<3
kuuuuul va det !!! :D fast jag o elin skulle ju med bussen men dom VÄGRA  köra oss till hunnebo skolan , men dom körde oss typ till kiosken eller hur fan det stavas .. så a tog vi bussen hem o massa ..
men det var iaf en bra dag idag.. SJUKT KUL ! .. nnu sitter man här med elin och jag äe AS pigg -.-" ..
jaja .. :D <3
ochjag FÖRSÖKER göra så elin ska lyssna på ragga musik :D ! <3
jaja , puss !
/ J

Btw , här kommer någrra bilder på när jag o elin äe raggabrudar ;) <3






Kommentarer
Postat av: Gittan va faen ;D

hahaha dagen var fan bäst :dd

de var så sjukt kul!

måste göras om och de snart!;o<3

2010-04-10 @ 15:28:23
URL: http://eliinnolausson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0