gå & döö snälla !

tjohej!
jag är lite arg så jag vill bara skriva ut allt här! :


Du fattar lixsom inte hur jävla mycket jag hatar dej !  du måste för i helvete söka hjälp eller ngt , du är så jävla feg ! fattar du det,du har fan problem eller ngt du kan ju för i helvete inte göra så som du gjorde mot han !
jävla ketchups flaska! kan du bara inte inse att han ahr inte gjort ngt , vad fan är då ditt jävla fucking cepe problem skabbarn! slår han så slår du mej ! , jag tänker fan inte låta dej röra han fattar du det, jag är fan inte rädd för dej , för jag offrar fan mitt liv för han! , och du ska fan inte rör han fattar du !jag tänker fan slå sönder dej ! jag tänker slå skiten ur dej , jag bryr mej inte om dina fuckade vänner som går på mej eller ngt jag tänker ändå gå på dej ditt äckliga as, du är fan sjuk i huvudet eller ngt ,KOM IGEN , man slåss inte med knivar fattar du väl ? SÅ JÄVLA DÅLIG,så kallar du ahn feg, vi vänta för i helvete på dej i flera timmar , men du kom fan inte så kalla inte han feg ! du är äcklig , fattar du , rör du han så får du ett helvete efter dej , slår du han , jag lovar o svär jag dödar dej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0