Berättar lite mera om hunnebo !

Hej igen x)
jag kan berätta lite mer vad som hände igår..
jag vaknade av att mamma o barnen väckte mej -.-" kl 7 :)
Tröttsamt o jag var lite små grinig.. sen så kom jag på att jag och elin ska ju te hunnebo , så jag loggade in på msn o massa men såklart så var ju inte elin vaken så hon va inte inne , men vid 9 tiden så logga hon in o jag sa att vi skulle te hunnebo.. sen så sminka sabine mej .. För att hon skulle fota mej o massa sånt .. sen när vi var klara med det så satt jag o cama:D och sen så skulle jag åka upp till tempo för att möta elin ;d så a ..sen så cyckla vi ner till bine igen o kollade bussar o massa skit.. sen glömde vi nästan bort tiden så vi hade en halvtimma på oss o springa ner. så vi gick ganska fort ner .. Sen så gick ci in till spelbiten för att vi ksulle ladda på busskortet. så hade elin glömmt busskortet hemma x)) .. så vi köpte ett nytt ;D Och sen så sprang vi till bussen , så såg vi Felix å några mer . men vi bara gick för vi hade bråttom ! sen när bussen kom så gick vi på och satt o snacka om massa skit .. Se när vi skulle byta vid hallinden så skulle vi självklart Vänta i 25 min -.-" så när den bussen kom så satte vi oss lååånngt bak .. sen helt plötsligt så började Pirras i magen ;O sen så skulle den där jävla busschafören * staving Stanna Typ ÖVERALLT ! så det tog typ en timma för oss o komma till hunnebo , Gött irreterad va man x).. jaja iaf när man väl kom till hunnebo så började vi dampaloss .. gick till deha .. och köpte tuggumi :D Sen så smsa putte att vi skulle gå till kiosken o att dom komer snart dit .. så vi gick dit och ja vi satte oss någonstans .. så KOM jocke o putte .. och jag va sååå klart blyg o generad .. så a. men sen gick det över så gick vi hem till jocke o satt o tjöta vid köksbordet :D sen så gick vi o kolla på film "Cry baby" sen när den var slut så var jag o elin tvugna att Gå till bussen .. men dom körde ner oss.. men såklart så vägra dom släppa av oss :)så a vi åkte runt nästan fan över hela jävla hunnebo ^^ men sen så släppte dom av oss vid kiosken .. o vi tog bussen hem .. och satt o skratta hela vägen hem för det var så jävla skojj .. Och vi vill åka dit igen snart ! men ja .. sen när vi kom hem satte vi oss vid datan sen kolla på tv en laga mat x) . sen satte vi oss här vid datan igen o dampa .. sen så hade vi inget o göra så vi kolla på film till 05:10 hahaha ;D
jaja , men det var dagen igår det ;d !
Pusshej !
/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0