tjenatjena !

tjeennaah folket xd !
har gjort en ny blogg !
och nu lovar jag att jag ska skriva i min blogg , haha ;D <3





okeejj, ska jag berätta lite om helgen ?!
Fredag :

då gjorde jag fan ingenting hade dööö tråkigt !
Satt hemma vid datan o gjorde nada :O!


Lördag:

Då åkte jag te munkedal o va mä patti o natacha ;)
Skiit kul hade vi :)
Vi tog AS många bilder :O! <3
Vi gick o la oss tyyp vid 3 eller ngt :D ! <3
Men patti var tvungen o gå hem eftersom att hon spydde :O!
och hon mådde inte bra ! <3 :/



Söndag:

vi sov typ te 10 elle ngt , jag o natacha va SKIT trötta ;o!
Och vi log o prata en stund där :D <3
Sen så ringde jag sabine o då skulle jag visst hjälpa till hemma hos henne för hon skule ha kalas !
skiit kul (y) ! elelr inte !:D
så jag pakade mina saker o gick :D ! <3
SÅ sen så kom 13 Pers assa små barn hem te sabine !
Å HERREGUD ! jag ska ALDRIG ha barn !
dt va fan som ett dagis där ! ;o!
Och sen när allt var över så skulle jag hem ! ( ääänntligen ) !
Då hittade jag miiiin TRÖJJJAAA :D !<3
som jag har letat efter xd<3 !
Sen så kom jag hem o gjorde nada !
satt lite vid datan sen lirade jag lite d2 :D  !<3
D2 = diablo 2 :) <3

Ajja jag har inget mer att skirva!
Ha dt bäst !
Puss hejj ! <3

// jasmine

Kommentarer
Postat av: natacha

haha ! helgen va bäst asså, älskar dej ! <3

2009-12-07 @ 07:30:12
URL: http://nnnnatacha.blogg.se/
Postat av: jasmine

HAHA, ja lätt !

iaf mä dom bilderna :$<3

2009-12-08 @ 14:17:25
URL: http://jjjaasmiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0