sry har glömt :D !

Hejjjsan !

Sry har glömt o skriva :$!<3  
Men då kan jag väll berätta om helgen ?!


Fredag : Det började mä att jag vaknade gasnka tidigt och att jag vaknade på fel sida o var AS sur ! :D
             Och sen så skulle man ju te den där jävla piss skolan  ! o då var dt lucia o den va fail!
             Men sen Gjorde jag nada :D!


Lördag : då väckte såklart ungarna mejj, jag var hos syrran! o dom väckte mej kl 9 ! -."
             Sen ringde jag patti i frågade i fall vi kunde göra ngt ! och dt kunde vi !
             vi åkte in till uddevalla i stan o var där o dampa :D !  Sen åkte vi hem te sabine ( min syrra )
             Och dampade där i stället ! , vi nördade ett skit roligt spel :D ! 
             Sen så frågade jag mamma om patti kunde sova över, o dt kunde hon! :D
             Så vi satt o spelade hela kvällen tyyp :D ! <3



Söndagdå vaknade jag tidigt för jag ville sitta vid datan innnan mamma.
               Och patti hade ställt kl för hennes mamma skulle komma o hämta henne vid 9:30
               för patti skulle sjunga på torp ! Och jag kom aldrig för sabine o dom had bilen :( !
               Men jag har sätt videon som någon spelade in , Patti du sjunger Grymt fint !



Jajaj, nu har jag inget mer att skriva :D
Btw , Älskar dej Felix 2/11-09

Kommentarer
Postat av: natacha

men hallå, !

patti sov aldrig hos dej ! ;P

hon åkte ju hem !?

<3

2009-12-15 @ 09:28:36
Postat av: jasmine

haha ,jo? :D

2009-12-20 @ 16:40:41
URL: http://jjjaasmiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0