glömt :$!

Hejjsan ! ;d <3

Glömt bloggat ;$<3!


Ajja då kan man ju berätta vad som hände i helgen?! :D


Fredag : Började att jag var på dåligt humör! och dt pirrades i magen ! vt inte varför xd!
            Sen så åkte man ju hem te patti, o väntade på att hennes morfar skulle köra in oss te vision!
            men den sööög :/ -." ! FFan den tråkigaste discot jag har vart på länge ! ;p
            Sen åkte vi hem te tacha när allt var slut mä dt, Så vi var uppe typ te 1 -2 :P

          
Lördag :  natacha,patti jag vaknade runt 1 ;d
             och sen så ville vi in te torp , men misade busse så vi fick ta den vid 4 ,
             så jag fiiick inte se erik :( ! men men , 
             Sen sprang jag upp te sabine o frågade ifall hon kunde köra hem oss :$<3
             Och sen när sabine skulle köra hem natacha o patti så såg hon ju självklart felix :$ ;o
             Så hon tuttade för fullt ! skiit pinsamt ! 
             HAHAH , men sabine trodde hennes bil brann också , HAHAH , blond -."

Söndag:   har inte vart en , vet ej xd   
               får se vad som händer:d<3

Ajja ha dt Bäst Puss // jassepasse
            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0